HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

Szombat=Tura

2007.04.14. 19:03 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Az idén előszőr válalkoztam terepturára. 11kor volt találkozás a hősők terén, elvileg legalább 6-an lettünk volna. Sajna csak 3-an indúltunk neki a budai hegyeknek(Dave,Kmax és én). Szike késöbb csatlakozott a Moszkva téren. Iigy már 4-en mentünk felfelé. Ami úgy nézett ki, hogy ők menték a tempojúkat, én meg hátúl probáltam valamit alkotni. Sikerült is elkeverednem a vitorlázó repűlőtérnél rendesen, de a telefonos segitség révén újra összeált a csapat. Virágos nyeregnél (328m) jött még Avus és Luki, igy már 6-an voltunk. Avus rögtön javasolta, hogy a sárga jelzésen menjünk velük. Már tudtam hogy ez nem lessz gyenge. Ilyen komoly downhill még nem volt. Nagyon jó volt adrenalin részről, mert nem tudtam mikor bukok, vagy szállok el. Hihetetlen élmény volt. Aztán leértünk egy kis rétre aminek nem tom a nevét, ott kaja+sütkérezés. Avus+Luki maradt, mi meg 4-en tovább mentünk egy kis patak mellett. Majd Kmax szólt hogy most átkelünk a bicajjal a patakon. Hmmmm. Nagyon jó volt. Tiszta viz+dzsuba lettem, de felfrissitett rendesen. Lábaim már készen voltak. A kis ösvényről Solymárra jukadtunk ki, ahol a benzinkutnál feltöltöttük az italkészletet. Dave és Kmax, még elmentek mászni, Szike+én elindultunk hazafelé. Széphalom következett majd a lejtő ahol sikerült 61-re gyorsulnom. Aztán már csak lájtozás hazáig.
Az adatok:
- Táv: 54.32km
- Átlagseb:14.3km/h
- Max seb: 61km/h
- Tekerési idő: 3óra 48perc



Fáj mindenem, de a fürdés jól esett. Most probálok pihenni egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr2358591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása