HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

Végre a szabadban egy kicsit

2007.04.12. 07:57 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Tegnap este kiesett a Bayern is! :) Ma reggel nehezen keltem, még aludtam volna egy pár órát. Bejöttem a központba, de már 9-kor lelépek és megyek egy kis konkurencia vizsgálatra. Auchan, Tesco, Cora, Lidl. Nagyon jó idő van, már várom a nap fényeit. Mint irtam ma fallabda 16.00-órától. Nagyon szeretem. :)

 Sajnos a fallabda kicsit félre sikerült, volt egy apró baleset. Éva elesett és a térde bevérzett. Szerintem nagyon fájt neki, de lejátszotta az egy órát. Utána kaja otthon. A forumon Toxictom megint elkezdte szapulni a Kelly's márkát, nekem már elegem volt belőle. Egy kicsit odaszóltam neki. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr6257539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása