HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

Nyár van

2007.08.03. 21:28 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Húúú de régen irtam ide. Azóta történt egy-lét érdekes dolog.

Beszereztem egy új tv-t, voltam zenei fesztiválon, quadoztam, és kurva sokat lustálkodtam.
Ez látszik itt is. Utálom ezt qva meleget, és nehezen viselem. Sajna a bicajozást is elhanyagoltam, sőt egy benevezett maratont is kihagytam. De mostmár bele kellene huznom, mert egy hónap mulva jön a 24órás verseny. Azt mindenképpen abszolválni kellene. Holnap ha jó idő van eltekerek a szigetre és ott katikázok kicsit.

Talán szeptemberben eljutok valami nyaralásra is, még nem tudom.


Most ennyi, aztán kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr36131776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása