HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

Egy unalmas nap a cégnél.

2007.04.11. 15:56 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Ma egésznap az irodát koptattam, miközben kint tombolt a tavasz. Bambán bámultam a monitort és gyártottam a táblázatokat. Közben frissitettem a forumot rendszeresen. Rajtam van a tekerhetnék rendesen, de a qva asztalon nincs kormány+pedál.

Lassan közeleg a meló vége, megyek találkozom egy régi barátommal, aki Gyulán lakik. Most pesten van és szólt, hogy ütközzünk. Kiváncsi vagyok mi van vele.

Aztán tipli haza, este meccs a tévében. Remélem lessz olyan mint a tegnapi.(7:1)

Lehet hogy utánna még a Nyugatiban mustrálok egy-két gépet.(mozdonyt).

Remélem a hétvégén tudok menni bicajozni, legalább az 1-ik nap a klubtársakkal. Holnap fallabda az asszonypajtással. A végén még lesz erőnlétem? :)

 

Hát ő az akit le kell gyöznőm majd a hegyekben. Misztik Kelly. Olyannyira misztikus, hogy csak az elejét mutatja meg. :))  Persze én rontottam el, de majd megoldom valahogy.

Aztán tipli haza, este meccs a tévében. Remélem lessz olyan mint a tegnapi.(7:1)

Lehet hogy a jővő héten megyek mozdonyt vezetni. :)))

Ez lenne az első beirásom a naplomba vagy mi is ez.

Csákány.

Elmer.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr8357328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása