HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

24

2007.04.21. 21:46 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Nos pénteken voltam Veresegyházán egy kis melón. Utána a volt fönököm hozott haza. nagyon jót dumáltunk. Kiszálltam az Árpád hídnál és irány a szerviz. Elkészült a digitális fényképezőgép, azt hoztam el. Utána vettem pár dvd-t. Majd irány egy számtech üzlet, ahol 2.1-es hangfalszett Évának meglepibe. Aztán én lepődtem meg, mert vettem egy Retro gatyát 23ezer helyett 5ezerért. Majd a westend-ben egy jó kis kaja-irány haza. Megnéztük a 300 cimű filmet. Fasza volt!!!

Szombaton kelés 1/2 10-kor. Utánna Auchan, majd Cora. Na itt lehetett kapni az általam nézett egyetlen sorozat 4-ik és 5-ik évadját.Megvettem. Ugyhogy erre a hónapra ennyi. Ja és vettem egy kiló szőlőt 1000ft-ért. Akkora szemű volt mint ha szilva lenne. Azóta megettem nagyon király volt. Most pihi van, de holnap ........

Tehát lehet hogy reggel felmegyünk a hegyekbe bicajozni a klubból Sotoval és Kmaxal, aztán pedig jön a nagy Jambori  CRITICAL MASS. Ellepjük a várost. Indúlás 16.00 Újpest rakpart. Remélem sokan összejövünk megint. Tavaly 30.000-en voltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr7761806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása