HTML

A hobbi kerékpáros élete

Megprobálom a mindennapjaimat megosztani a néppel.

Friss topikok

Linkblog

Vonatoztam!!!

2007.04.17. 16:29 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Utoljára szombaton irtam ide, azóta nem sok minden történt velem. Vasárnap a punnyadás jegyében telt el. Délelött itthon, délután Évánál. A lábaim nagyon fájtak a szombati túrától.

Hétfön Éva ment be a központba én pedig jöttem haza. El kellett látogatnom a fogorvoshoz is. Nem volt egyszerű, mert 80percig csinálta a dolgát. Vér és fogdarabok röpködteK, de túléltem. Amint kiment az érzéstelenitő az inyemből, a fejem turbó fájdalomra kapcsolt. Ez sajna azóta is tart.


Ma Erdőkertesre kellett mennem. Reggel irány a nyugati ahol a szokásos 8. vágányról indult a váci 'hernyó'. Zseniálisan jó idő volt már akkor. Sajna a vonat belülről le volt pusztulva rendesen, de ez van. Hazafelé sütkérezés az állomáson egy kicsit, mert véletlen késett a vonat. :) Azon gondolkodtam, hogy kéne tekerni egy kicsit a Margit islandon, de 1ül nem frankó. Megrendeltem a meglepit az Évának, bár ha elolvassa nem lessz az. :)
Holnap Veresegyházára megyek. És megint vonattal.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr659875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása