HTML

Hétköznapok

2007.04.26. 15:33 | elmerfudd | Szólj hozzá!

Kedden és szerdán boltlátogatás volt teritéken. Sok dzsubát eltávolitattam az üzletekből. Ilyen keményen már régen léptem fel. Lehet hogy holnaptól boltberendezésen vagyok a Lázárék üzletében, ma este döl el. Hosszú hétvége lehet hogy ugrik. Nem baj. Beszéltem az elnökkel is, kedvezően fogadta a kérésemet. Minden nap minimum 2rész a 24-ből. Volt hogy 4rész. :) Jack Bauer megint nagyon keményen nyomja. Tegnap egy haverra vártam 20 percet, de baszott jönni. Persze aztán hívott és elnézést kért. Nem haragszom rá, mert rendes gyerek. Ma este dvd feszt lesz re,élem!! Ja nem is irtam, elkezdek tözsdézni. Remélem valami sikerülni fog. Az életbiztosításomat megszüntetem, és elkezdek bizniszelni.

Na már csak másfél óra van a mai napból.

A bejegyzés trackback címe:

https://elmerfudd.blog.hu/api/trackback/id/tr1363893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása